Ceník dopravy a platby
Doprava ZDARMA na Vaší objednávku
Celkovou hodnotu objednávky, od kdy máte zaslání z eshopu www.kempovnik.cz ZDARMA, jsme nastavili na 999,- Kč. Pokud tedy bude hodnota Vaší objednávky vyšší než 999,- Kč nebudete za zaslání zboží alespoň jedním z přepravců viz níže, platit ani korunu navíc.
Možnosti dopravy
- GLS na výdejní místo - 69,- Kč
(objednávka Vám bude zaslána na zvolené výdejní místo včetně možnosti dohledání online na odkaze zde)
- GLS na adresu - 129,- Kč
(objednávka Vám bude zaslána na uvedenou dodací adresu včetně možnosti dohledání online na odkaze zde)
- BALÍKOVNA na výdejní místo - 89,- Kč
(objednávka Vám bude zaslána na zvolené výdejní místo včetně možnosti dohledání online na odkaze zde)
- BALÍKOVNA na adresu - 99,- Kč
(objednávka Vám bude zaslána na uvedenou dodací adresu včetně možnosti dohledání online na odkaze zde)
- Osobní odběr - (Studénka) - 0,- Kč
(výdejní místo: Záhumenní 807, Studénka, 74213)
Možnosti platby
- Bankovním převodem - 0,- Kč
(objednávku uhradíte bankovním převodem na náš účet)
- Dobírkou - 49,- Kč
(objednávku zaplatíte při převzetí hotově nebo kartou)
Informace o průběhu doručení – GLS na adresu a GLS na výdejní místo
- GLS na výdejní místo (mapa výdejních míst)
Vaše objednávka s tímto způsobem dopravy bude předána přepravci GLS nejpozději do dvou pracovních dní po připsání platby na náš účet. V případě zvolení dobírky bude Vaše objednávka předána přepraci GLS nejpozději do dvou pracovních dní. V okamžiku doručení do výdejního místa (obchodu) příjemce obdrží SMS a e-mail s kódem pro vyzvednutí balíku. Pokud příjemce nestačí balík během pěti pracovních dnů vyzvednout, může si požádat o prodloužení úložní doby o další tři pracovní dny na telefonním čísle 567 771 111. V okamžiku doručení do výdejního BOXU příjemce obdrží SMS a e-mail s kódem pro vyzvednutí balíku. Pokud příjemce nestačí balík během dvou pracovních dnů vyzvednout, balík se vrátí zpět na adresu odesílatele. Vyjímka v doručení do výdejního BOXU - dobírku zaslanou do AlzaBoxů je nutné uhradit převodem přes platební bránu přepravce před vyzvednutím. Stav doručení Vaší objednávky můžete sledovat na odkaze zde.
- GLS na adresu
Vaše objednávka s tímto způsobem dopravy bude předána přepravci GLS nejpozději do dvou pracovních dní po připsání platby na náš účet. V případě zvolení dobírky bude Vaše objednávka předána přepraci GLS nejpozději do dvou pracovních dní. V drtivé většině případů je balík dodán příjemci osobně. Příjemce podpisem potvrdí, že doručení balíku proběhlo úspěšně a předaný balík nenese známky poškození. Balík může za příjemce převzít i jiná osoba zdržující se v domácnosti příjemce. GLS v každém případě zaznamená jméno přebírající osoby. V případě, že je příjemce nezastižen, může např. požádat o uložení v nejbližším GLS ParcelShopu, případně u souseda. GLS se zeptá sousedů příjemce, zda jsou ochotni balík převzít. Po uložení je příjemci poslána potvrzující zpráva s adresou ParcelShopu nebo jménem souseda, který balík přebral. Pokud se doručení balíku nezdařilo, podnikne GLS v následujících 5 pracovních dnech další pokus o jeho doručení. GLS automaticky další pokus o doručení na původní adresu třetí pracovní den od podání, případně poslední, v pořadí třetí pokus o doručení, pátý pracovní den ode dne podání. Až když je i třetí pokus o doručení neúspěšný a s příjemcem se nepodaří navázat kontakt, případně s ním nelze nalézt alternativní řešení, je balík vrácen zpět odesílateli. Stav doručení Vaší objednávky můžete sledovat na odkaze zde.
Informace o průběhu doručení – BALÍKOVNA na adresu a BALÍKOVNA na výdejní místo
- BALÍKOVNA na výdejní místo (mapa výdejních míst)
Vaše objednávka s tímto způsobem dopravy bude předána přepravci Česká pošta nejpozději do dvou pracovních dní po připsání platby na náš účet. V případě zvolení dobírky bude Vaše objednávka předána přepraci Česká pošta nejpozději do dvou pracovních dní. V okamžiku doručení do výdejního místa (na poštu nebo jiného partnera České pošty) příjemce obdrží SMS a e-mail s kódem pro vyzvednutí balíku. Pokud příjemce nestačí balík během pěti pracovních dnů vyzvednout, balík se vrátí zpět na adresu odesílatele. V okamžiku doručení do výdejního BOXU příjemce obdrží SMS a e-mail s kódem pro vyzvednutí balíku. Pokud příjemce nestačí balík během dvou pracovních dnů vyzvednout, balík se vrátí zpět na adresu odesílatele. Stav doručení Vaší objednávky můžete sledovat na odkaze zde.
- BALÍKOVNA na adresu
Vaše objednávka s tímto způsobem dopravy bude předána přepravci Česká pošta nejpozději do dvou pracovních dní po připsání platby na náš účet. V případě zvolení dobírky bude Vaše objednávka předána přepraci Česká pošta nejpozději do dvou pracovních dní. Ve většině případů je balík dodán příjemci osobně. Příjemce podpisem potvrdí, že doručení balíku proběhlo úspěšně a předaný balík nenese známky poškození. Balík může za příjemce převzít i jiná osoba zdržující se v domácnosti příjemce. Česká pošta v každém případě zaznamená jméno přebírající osoby. V případě, že je příjemce nezastižen, může např. požádat o uložení v nejbližší poště. Pokud se doručení balíku nezdařilo, Česká pošta uloží balík na nejbližší poště a o této skutečnosti bude adresáta informovat prostřednictvím e-mailu, případně oznámením, které doručí do poštovní schránky na uvedené adrese. Úložní doba na pobočkách České pošty je 7 dní. Po této době bude balík vrácen zpět odesílateli. Stav doručení Vaší objednávky můžete sledovat na odkaze zde.
Informace o průběhu doručení – Osobní odběr
- Studénka
Vaše objednávka s tímto způsobem dopravy bude připravena k vyzvednutí na našem výdejním místě na adrese: Záhumení 807, Studénka, 74213 do dvou pracovních dní od přijetí platby na náš účet. V okamžiku, kdy bude objednávka připravena k vyzvednutí, obdržíte e-mail s touto informací. Úložní doba je 5 pracovních dní. Po této době bude objednávka vrácena zpět na náš sklad.
Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 1.11.2025.
